Politica de garanție

1. Condiții generale și perioadă

Hydra Tech garantează produsele sale împotriva defectelor de fabricație ale materialelor și de manoperă începând de la data expedierii de la Hydra Tech sau locația distribuitorului către consumator pentru o perioadă de 2 ani (dar nu mai mult de 2,5 ani de la data fabricării).

2. Termeni și condiții de garanție

Această garanție este limitată fie la repararea, fie la înlocuirea (la hotărârea Hydra Tech) a produsului defecte în perioada de garanție. Garanțiile produsului rămân valabile cu condiția ca produsul să fie instalat și utilizat corespunzător. Puteți găsi informații suplimentare la hydratech.ro/warranty-ro/

3. Retururi neautorizate

Hydra Tech nu va accepta produse care sunt returnate fără o solicitare ARP validă sau articole care nu sunt produse Hydra Tech. Astfel de produse vor fi expediate înapoi pe propriul risc și pe cheltuiala clientului. Nu vor fi oferite rambursări sau schimburi.

4. Excluderi de garanție

Această garanție nu se aplică dacă:

  • Eticheta de garanție a produsului sau numărul de serie au fost îndepărtate sau deteriorate
  • Produsele care au fost supuse unei utilizări anormale, condiții anormale, depozitare necorespunzătoare, expunere la umiditate, modificări neautorizate, reparații neautorizate, utilizare greșită, neglijență, accidente, modificare, instalare necorespunzătoare sau alte acte care nu sunt din vina noastră, inclusiv daune cauzate în urma transportului.
  • Produse deteriorate din cauza unui dezastru natural, inclusiv, dar fără a se limita la fulgere, inundații sau incendii.

5. Cheltuieli de transport

Consumatorul va acoperi costurile de transport de la consumator la Centrul de procesare în garanție. Hydra Tech va acoperi costurile de transport din Centru de garanție către consumator. În cazul în care produsul trimis către Hydra Tech nu este supus garanției conform acestei politici, consumatorul va acoperi costurile de transport de la Centrul de garanție la consumator.

Autorizație de returnare a produselor Hydra Tech Politica ARP

1. Înainte de a crea o solicitare ARP
Citiți și acceptați politica de garanție Hydra Tech și politica ARP.
Subliniați clar defecțiunea găsită în produsul dvs. și notați orice pași care au fost făcuți pentru a rezolva problema.
Asigurați-vă că ați înregistrat numerele de serie ale unităților defecte pentru o solicitare ARP.

2. Creați o solicitare ARP
Contactați echipa support Hydra Tech (prin e-mail rdc_support@hydratech.ro) pentru a diagnostica defectul raportat.
– Pentru probleme hardware, produsul (produsele) pot fi returnate pentru reparare sau înlocuire.
– Pentru probleme legate de software, produsele beneficiază de suport de la distanță.
Când solicitați un ARP pentru mai multe produse, numerele de serie și numele modelelor trebuie să fie scrise pe formularul ARP. Toate produsele trebuie returnate la Centrul de procesare în garanție:

Hydra Tech Solutions SRL.
Strada Sofia, nr. 16
București, 011838
Romania
+40724 515 033
rdc_support@hydratech.ro

3. Returnarea unui produs către Hydra Tech
Vă rugăm să includeți în pachet o copie tipărită a formularului de solicitare ARP completat și aprobat împreună cu dispozitivele dvs. la expediere.
Sunteți responsabil pentru orice taxe de transport suportate atunci când returnați dispozitivul la Hydra Tech.
Vă rugăm să trimiteți doar dispozitivul în sine (fără accesorii).
Hydra Tech își rezervă dreptul de a respinge o expediere ARP trimisă către Hydra Tech fără o notificare prealabilă.

4. Durata procedurii ARP
Când produsele ARP sunt primite la Hydra Tech, poate dura până la 3 săptămâni pentru a diagnostica problema, repara sau înlocui produsul și expedia produsul înapoi Clientului.